Usein kysytyt kysymykset Svenska Teaternin
toimenpiteistä koronavirukseen liittyen

Kaikki tammikuun esitykset on peruttu.
Tämä sivu päivittyy säännöllisesti.

Koronakoordinaatioryhmän 5.1. tehdyn päätöksen seurauksena joudumme valitettavasti perumaan näytäntötoiminnan 11.-31.1.2021 välisenä aikana. Peruutukset koskevat esityksiä Pappan, Några av oss, Diktatorn sekä vierailuesitystä Ahlfors&Siikala. Aiemmin tiedottamamme mukaan haluamme muistuttaa että Mary Poppins musikalia ei esitetä keväällä 2021.

Tuotannollisteknisistä syistä joudumme myös perumaan kolme viimeistä Pappan esitystä, ajalla 1-3.2. 

Asiakkaat, joilla on varattuja tai lunastettuja lippuja kyseiselle ajanjaksolle ja jotka ovat luovuttaneet yhteystietonsa, saavat toimintaohjeet tekstiviestillä ja sähköpostitse.

Asiakasviestin jonka olemme viimeksi lähettäneet asikkaille, voit lukea tästä.
Lippujasi koskevat toimenpiteet pyydämme täyttämään oheiseen lomakkeeseen.

Pidä huoli itsestäsi ja muista! 
 

Svenska Teaternin turvallisuussuunnitelma
 


Minulla oli liput peruttuun näytökseen ajalla 23.11-31.12.2020, miten toimin asian suhteen?

Jos sinulla oli liput varattuna peruttuun näytökseen, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Varaus on automaattisesti peruttu. Mikäli olet jo lunastanut liput, pyydämme sinua täyttämään tämän lomakkeen toivotulla toimenpiteellä. Huomioithan, että mikäli olet ostanut liput suoraan lippu.fi palvelusta, R-kioskilta tai Lippupisteen palvelupisteeltä, tulee sinun pyytää palautusta suoraan Lippupisteeltä, tämän linkin kautta

Tulevatko perutut tuotannot takaisin ohjelmistoon myöhemmin?

FORK, The End ei palaa ohjelmistoon. Selvitämme parhaillaan mahdollisuuksia esittää Tove Jansson -visdiktaren konserttiesityksiä. Tutkimme myös mahdollisuuksia Diktatorn -lastennäytelmän lisäesityksistä.

Miten perun maksamani väliaikatarjoilun?

Väliaikatarjoilut voit perua sähköpostitse: paus@cafesvenskis.fi

Mitä voucher tarkoittaa?

Kun esitys on peruttu ja sinulla on lunastettuja lippuja esitykseen, teatteri voi siirtää lippujen summan voucherille. Voimme säilyttää voucheria puolestasi teatterilla tai vaihtoehtoisesti lähetämme sen sinulle sähköpostitse. Voucheria voi käyttää mihin tahansa tulevaan teatteriesitykseen Svenska Teaternilla ja se on voimassa 31.12.2021 saakka (keväällä peruuntuneista esityksistä myönnettyjen vouchereiden eräpäivää on automaattisesti pidennetty). Emme valitettavasti voi hyvittää mahdollisia palvelumaksuja. 

Kuinka huomioitte turvavälit ja käsihygienian? 

Käsidesipisteitä löytyy monesta paikasta ympäri teatteria. Kehotamme asiakkaita pitämään turvavälin (väh. 1,5 m) muihin asiakkaihin sekä henkilökuntaan. Lipunmyynnin läheiset pinnat desinfioidaan monta kertaa päivässä. Esitysten yhteydessä desinfioimme kaikk yleisötilojen pinnat (mm. ovenkahvat, hanat, portaiden kaiteet, palvelutiskit) sekä ennen esityksen alkua että ennen taukoa ja sen jälkeen). Tuplapäivinä kahden näytöksen välissä suoritetaan pintojen siivous.

Minä/ seurueeni / ryhmäni kuuluu riskiryhmään,
voimmeko perua jo maksetut liput?
 

Tämä sopii. Soita (puh. 09-616 214 11 ma-la klo 12-18) tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, muista mainita varausnumero.
Mikäli haluat siirtää varausta myöhempään ajankohtaan mainitsethan samalla uuden esityspäivämäärän, kellonajan
sekä toivotut istumapaikat.
Huomioithan että muutokset pitää tehdä viimeistään esityspäivänä. 

Täytin ohjeiden mukaan lipputoimenpiteiden
suhteen lomakkeen keväällä. En kuitenkaan ole saanut vastausta, kuka voisi
auttaa minua? 

Soita (puh. 09-616 214 11 ma-la klo 12-18) tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, niin selvitämme
mitä on tapahtunut. Muista samalla mainita varausnumero.
Mikäli varaus ei ollut sinun tekemäsi, pyydämme että varauksen tekijä on meihin
yhteydessä. 

Peruutustoimenpiteet ajalle 23.11-31.12 ovat työn alla, ja palaamme niihin mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestä.

Minulla ei ole älypuhelinta eikä tulostina, mutta olen vastaanottanut sähköisen
voucherin/lipun, miten minun tulee toimia? 

Ole meihin yhteydessä niin voimme postittaa voucherin/liput sinulle kotiin,
vaihtoehtoisesti voimme myös säilyttää sitä lipunmyynnisä. Tällöin sinun tulee
muistaa mainita tästä varausta lunastettaessa. Huomioithan että vouchreilla voit
ainoastaan lunastaa varauksia suoraan teatterin lipunmyynnistä
(Lippupisteen palvelupisteet ja R-kioskit eivät vastaanota vouchereita). 

MIkäli sinulla on sähköiset liput joihin et pääse käsiksi, voimme tulostaa
lippukopiot teatterilla. Saat liput joko lipunmyynnistä ennen esitystä
tai, jos esitykseen on vähintään kaksi (2) viikkoa aikaa, voimme postittaa ne sinulle. 

Varaukseeni on tullut niin paljon muutoksia että en enää tiedä milloin minun tulee lunastaa
liput / esitys on. Mistä löydän oikean tiedon? 

Mikäli meillä on sähköpostiosoitteesti olemme pääsääntöisesti viestineet sen kautta
(muista myös tarkistaa roskaposti), olemme mm. lähettäneet uusia
varausvahvistuksia asiakkaille. Muussa tapauksessa voit tarkistaa tiedot
ohjelmistosivulta. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, voit soittaa, lähettää sähköpostia
tai tulla käymään, niin autamme sinua! 

Lahjakorttini voimassaoloaika on loppumassa, voiko sitä pidentää?

Käyttämättömän lahjakortin, joka on ostettu 1.3.2019-30.11.2020 välisenä aikana, voimassaoloaikaa on automaattisesti pidennetty 31.12.2021 saakka. Lahjakortti tulee käyttää maksuvälineenä meillä sen voimassaoloaikana mutta itse tilaisuus voi olla lahjakortin voimassaolon jälkeen. Käyttöajan pidennys koskee ainoastaan Svenska Teaternin omia lahjakortteja.

Minulla on voucher joka on voimassa 31.5.2021 saakka, mutta en löydä ohjelmistosta mitään sopivaa.
Saanko rahani takaisin? 

Voucherin eräpäivää on automaattisesti pidenetty 31.12.2021 saakka. Esitys johon käytät voucherin ei tarvitse olla esityskauden 2021 aikana, voit yhtä hyvin odottaa että julkaisemme kevään 2022
ohjelmiston, mikäli et aiemmin löydä mitään sopivaa ohjelmistosta. 

Ole meihin yhteydessä mikäli kuitenkin haluat vaihtaa voucherin rahaksi. 

 

För att bättre förstå våra besökare samlar vi och våra samarbetspartners information om ditt besök med hjälp av cookies. 
Läs mer.

close