Information med anledning av coronaviruset. Läs mer

Usein kysytyt kysymykset Svenska Teaternin

toimenpiteistä liittyen koronavirukseen 
 

Mitä voucher tarkoittaa?

Kun esitys on peruttu ja sinulla on lunastettuja lippuja esitykseen, teatteri voi siirtää lippujen summan voucherille. Voimme säilyttää voucheria puolestasi teatterilla tai vaihtoehtoisesti lähetämme sen sinulle sähköpostitse. Voucheria voi käyttää mihin tahansa tulevaan teatteriesitykseen Svenska Teaternilla ja se on voimassa 31.5.2021 saakka. Emme valitettavasti voi hyvittää mahdollisia palvelumaksuja. Voucheria ei voida vaihtaa takaisinmaksuksi.

Saanko tällä hetkellä yhteyttä asiakaspalveluun?

Puhelinpalveluun voit soittaa arkisin klo 12-16, vastaamme numeroissa 09 61 621 411 ja 09 61 621 433. Lippukassa on auki 1-18.6 klo 12-17.

Miten perun maksamani väliaikatarjoilut?

Väliaikatarjoilut perutaan sähköpostitse osoitteeseen paus@cafesvenskis.fi.
 

Mitä tapahtuu lahjakortille / kausikortille / ensi-iltakortille joka vanhenee sulun aikana?

Svenska Teaternin omiin 1.3-30.6 välisenä aikana vanhentuviin lahjakortteihin voimassaoloaikaa pidennetään 31.12.2020 asti. Kausi- ja ensi-iltakorttilaisten suhteen etsimme vielä ratkaisuja.

Jos sinulla on lippu.fin myyntipisteessä vastaanotettava lahjakortti joka umpeutuu 12.3.-31.5 välillä, siihen myönnetään automaattisesti käyttöaikaa 31.7 asti, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Jos sinulla on lippu.fin verkkokaupan lahjakortti, voit ottaa yhteyttä lippupisteen myyntipalvelun numeroon 0600 900 900, niin käyttöaikaa pidennetään 31.7 asti.
 

Tulevatko perutut näytökset takaisin ohjelmistoon syksyllä?


Esitykset jotka palaavat ohjelmistoon ensi syksynä ovat: Vi är bara mänskor, FORK, Chapter 1: The End, Diktatorn sekä Tove Jansson - visdiktaren. 

Olen ostanut liput peruttuun näytökseen laskutuksella - miten kannattaa toimia?

Jos olet maksanut laskun, pyydämme sinut täyttämään lomakkeen toivotulla toimenpiteellä. Otathan ystävällisesti yhteyttä teatteriin jos laskua ei ole vielä maksettu.

Minulla on varaus joka erääntyy kiinnioloajan aikana - mitä teen?

Svenska Teatern pidentää kaikkien erääntyvien varausten voimassaoloaikaa, ja saat muutoksesta uuden varausvahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli meillä ei ole sinulle sähköpostiosoitetta soitamme tai lähetämme asiasta tekstiviestin.

 

För att bättre förstå våra besökare samlar vi och våra samarbetspartners information om ditt besök med hjälp av cookies. 
Läs mer.

close