Esitystauko jatkuu 30.4 saakka.

Päivitetty 30.3 klo 14.20

Vaikeasta pandemiatilnateesta johtuen olemme peruneet kaikki huhtikuun esitykset. Scenmåndag 12.4. lähetetään suunnitellusti Suurelta näyttämöltä.

Lippumyymälä on toistaiseksi suljettu, mutta palvelemme puhelimitse ma-pe klo 12-16.


Asiakkaat, joilla on varattuja tai lunastettuja lippuja kyseiselle ajanjaksolle ja jotka ovat luovuttaneet yhteystietonsa, ovat saaneet toimintaohjeet tekstiviestillä ja sähköpostitse.

Asiakasviestin perutuista The Play That Goes Wrong esityksistä 29.-30.4 voit lukea tästä.

Asiakasviestin Ahlfors&Siiikala sekä Diktatorn esityksiin liittyen voit lukea tästä.

Lippujasi koskevat toimenpiteet pyydämme täyttämään oheiseen lomakkeeseen.

Pidä huoli itsestäsi ja muista! 

 

Svenska Teaternin turvallisuussuunnitelma
 


Usein kysytyt kysymykset Svenska Teaternin
toimenpiteistä koronavirukseen liittyen

Minulla oli liput peruttuun näytökseen ajalla 23.11-31.12.2020, miten toimin asian suhteen?

Jos sinulla oli liput varattuna peruttuun näytökseen, sinun ei tarvitse tehdä mitään. Varaus on automattisesti peruttu. Mikäli olet jo lunastanut liput, pyydämme sinua täyttämään tämän lomakkeen toivotulla toimenpiteellä. Huomioithan, että mikäli olet ostanut liput suoraan lippu.fi palvelusta, R-kioskilta tai Lippupisteen palvelupisteeltä, tulee sinun pyytää palautusta suoraan Lippupisteeltä, tämän linkin kautta

Tulevatko perutut tuotannot takaisin ohjelmistoon myöhemmin?

Esitykset The Play That Goes Wrong ja Några av oss palaavat syksyn ohjelmistoon. Selvitämme parhaillaan mahdollisuuksia esittää Tove Jansson -visdiktaren konserttiesityksiä, lastennäytelmää Diktatorn ja vierailuesitystä Ahlfors&Siikala myöhempänä ajankohtana. FORK, The End ja Pappan eivät palaa ohjelmistoon.

Miten perun maksamani väliaikatarjoilun?

Väliaikatarjoilut voit perua sähköpostitse: paus@cafesvenskis.fi

Mitä voucher tarkoittaa?

Kun esitys on peruttu ja sinulla on lunastettuja lippuja esitykseen, teatteri voi siirtää lippujen summan voucherille. Voimme säilyttää voucheria puolestasi teatterilla tai vaihtoehtoisesti lähetämme sen sinulle sähköpostitse. Voucheria voi käyttää mihin tahansa tulevaan teatteriesitykseen Svenska Teaternilla ja se on voimassa 31.12.2021 saakka (keväällä peruuntuneista esityksistä myönnettyjen vouchereiden eräpäivää on automaattisesti pidennetty). Emme valitettavasti voi hyvittää mahdollisia palvelumaksuja. 

Kuinka huomioitte turvavälit ja käsihygienian? 

Käsidesipisteitä löytyy monesta paikasta ympäri teatteria. Kehotamme asiakkaita pitämään turvavälin (väh. 2 m) muihin asiakkaihin sekä henkilökuntaan. Lipunmyynnin läheiset pinnat desinfioidaan monta kertaa päivässä. Esitysten yhteydessä desinfioimme kaikk yleisötilojen pinnat (mm. ovenkahvat, hanat, portaiden kaiteet, palvelutiskit) sekä ennen esityksen alkua että ennen taukoa ja sen jälkeen). Tuplapäivinä kahden näytöksen välissä suoritetaan pintojen siivous.

Minä/seureeni/ryhmäni kuuluu riskiryhmään, voimmeko perua jo maksetut liput? 

Tämä sopii. Soita 09-616 214 11 tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, muista mainita varausnumero. Mikäli haluat siirtää varausta myöhempään ajankohtaan mainitsethan samalla esityspäivämäärän, kellonajan sekä toivotut istumapaikat. Huomioithan että muutokset pitää tehdä viimeistään esityspäivänä. 

Täytin ohjeiden mukaan lipputoimenpiteiden suhteen lomakkeen keväällä. En kuitenkaan ole saanut vastausta, kuka voisi auttaa minua? 

Soita (puh. 09-616 214 11) tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, niin selvitämme mitä on tapahtunut. Muista samalla mainita varausnumero. Mikäli varaus ei ollut sinun tekemäsi, pyydämme että varauksen tekijä on meihin yhteydessä.

Minulla ei ole älypuhelinta eikä tulostina, mutta olen vastaanottanut sähköisen voucherin/lipun, miten minun tulee toimia? 

Ole meihin yhteydessä niin voimme postittaa voucherin/liput sinulle kotiin, vaihtoehtoisesti voimme myös säilyttää sitä lipunmyynnissä. Tällöin sinun tulee muistaa mainita tästä varausta lunastettaessa. Huomioithan että voucherella voit ainoastaan lunastaa varauksia suoraan teatterin lipunmyynnistä (Lippupisteen palvelupisteet ja R-kioskit eivät vastaanota vouchereita). 

MIkäli sinulla on sähköiset liput joihin et pääse käsiksi, voimme tulostaa lippukopiot teatterilla. Saat liput joko lipunmyynnistä ennen esitystä tai, jos esitykseen on vähintään kaksi (2) viikkoa aikaa, voimme postittaa ne sinulle. 

Varaukseeni on tullut niin paljon muutoksia että en enää tiedä milloin minun tulee lunastaa liput/esitys on. Mistä löydän oikean tiedon? 

Mikäli meillä on sähköpostiosoitteesi olemme päänsääntöisesti viestineet sen kautta (muista myös tarkistaa roskaposti), olemme mm. lähettäneet uusia varausvahvistuksia asiakkaille. Muussa tapauksessa voit tarkistaa tiedot ohjelmistosivulta. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, voit soittaa, lähetää sähköpostia tai tulla käymään, niin autamme sinua! 

Lahjakorttini voimassaoloaika on loppumassa, voiko sitä pidentää?

Käyttämättömän lahjakortin, joka on ostettu 1.3.2019-30.11.2020 välisenä aikana, voimassaoloaikaa on automaattisesti pidennetty 31.12.2021 saakka. Lahjakortti tulee käyttää maksuvälineenä meillä sen voimassaoloaikana mutta itse tilaisuus voi olla lahjakortin voimassaolon jälkeen. Käyttöajan pidennys koskee ainoastaan Svenska Teaternin omia lahjakortteja.

Minulla on voucher joka on voimassa 31.5.2021 saakka, mutta en löydä ohjelmistosta mitään sopivaa. Saanko rahani takaisin? 

Voucherin eräpäivää on automaattisesti pidenetty 31.12.2021 saakka. Esitys johon käytät voucherin ei tarvitse olla esityskauden 2021 aikana, voit yhtä hyvin odottaa että julkaisemme kevään 2022 ohjelmiston, mikäli et aiemmin löydä mitään sopivaa ohjelmistosta.

Ole meihin yhteydessä mikäli kuitenkin haluat vaihtaa voucherin rahaksi.

För att bättre förstå våra besökare samlar vi och våra samarbetspartners information om ditt besök med hjälp av cookies. 
Läs mer.

close