Päivitetty 28.2. klo 16.30

Usein kysytyt kysymykset 

KUN OLET TULOSSA ESITYKSEEN

Vaaditteko koronapassia?

Emme vaadi asiakkailtamme koronapassia kun avaamme ovet 1.3. alkaen.  

Miten minimoitte tartuntariskiä teatterilla? 

Käsidesipisteitä löytyy monesta paikasta ympäri teatteria. Kehotamme asiakkaita pitämään turvaväliä muihin asiakkaihin sekä henkilökuntaan. Suosittelemme myös että yleisö käyttää kasvomaskia. Lipunmyynnin läheiset pinnat desinfioidaan monta kertaa päivässä. Esitysten yhteydessä desinfioimme kaikki yleisötilojen pinnat (mm. ovenkahvat, hanat, portaiden kaiteet, palvelutiskit) sekä ennen esityksen alkua että ennen taukoa ja sen jälkeen). Myös ilmanvaihtoa salongeissa tehostetaan näytösten aikana.

Minä/seureeni/ryhmäni kuuluu riskiryhmään, voimmeko perua jo maksetut liput? 

Tämä sopii. Soita 09-616 214 11 tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, muista mainita varausnumero. Mikäli haluat siirtää varausta myöhempään ajankohtaan mainitsethan samalla esityspäivämäärän, kellonajan sekä toivotut istumapaikat. Huomioithan että muutokset pitää tehdä viimeistään esityspäivänä. 

Minulla ei ole älypuhelinta eikä tulostina, mutta olen vastaanottanut sähköisen voucherin/lipun, miten minun tulee toimia? 

Ole meihin yhteydessä niin voimme postittaa voucherin/liput sinulle kotiin, vaihtoehtoisesti voimme myös säilyttää sitä lipunmyynnissä. Tällöin sinun tulee muistaa mainita tästä varausta lunastettaessa. Huomioithan että voucherella voit ainoastaan lunastaa varauksia suoraan teatterin lipunmyynnistä (Lippupisteen palvelupisteet eivät vastaanota vouchereita). 

Mikäli sinulla on sähköiset liput joihin et pääse käsiksi, voimme tulostaa lippukopiot teatterilla. Saat liput joko lipunmyynnistä ennen esitystä tai, jos esitykseen on vähintään kaksi (2) viikkoa aikaa, voimme postittaa ne sinulle. 

 

JOS PERUUTUKSET TAI OHJELMAMUUTOKSET KOSKEVAT SINUA 

Minulla oli liput peruttuun näytökseen ajalla 28.12.2021-31.1.2022, miten toimin asian suhteen?

Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin joilla oli lippuja peruttuihin esityksiin, mikäli oston yhteydessä asiakas on luovuttanut sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeronsa.

Asiakkaat jotka ostivat lippunsa suoaan Lippu.fi verkkokaupasta tai palvelupisteeltä ohjeistetaan olemaan yhteydessä suoraan Lippupisteeseen, tämän lomakkeen kautta: Lippupiste lippujen palautus

Asiakkaat joiden liput oli ostettu suoraan Svenska Teaternin kautta, on pyydetty täyttämään tämä lomake. Pyynnöt käsitellään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.5.2022, myös Lippu.fi kautta tehtyjen pyyntöjen osalta.

Asiakkaat joilla oli varauksia peruttuihin esityksiin, ei tarvitse tehdä mitään, sillä varaukset on purettu automaattisesti.

Ne asiakkaat joille meillä ei ole sähköpostiosoitetta, olemme lähettäneet tekstiviestin jossa on linkki oikeaan lomakkeeseen.

Minulla oli liput peruttuun näytökseen ajalla 1.-28.2.2022, miten toimin asian suhteen?

Olemme yhteydessä kaikkiin asiakkaisiin joilla oli lippuja peruttuihin esityksiin, mikäli oston yhteydessä asiakas on luovuttanut sähköpostiosoitteen tai puhelinnumeronsa.

Kaikkia asiakkaita pyydetään täyttämään oheinen lomake lipputoimenpiteiden suhteen. Pyynnöt käsitellään mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 31.5.2022.

Täytin ohjeiden mukaan Svenska Teaterning lomakkeen lipputoimenpiteiden suhteen. En kuitenkaan ole saanut vastausta, kuka voisi auttaa minua? 

Asiakaspalvelumme on ajoittain ruuhkautunut. Onnistuneen lomakkeen lähetyksen päätteeksi saat meiltä automaattisen vastausviestin. Palaamme asiaasi mahdollisimman pian. Mikäli asiasi kuitenkin on erittäin kiireellinen voit soittaa numeroon 09-616 214 11, niin pyrimme selvittämään tilanteen. Muista samalla mainita varausnumero. Mikäli varaus ei ollut sinun tekemäsi, pyydämme että varauksen tehnyt henkilö on meihin yhteydessä.

Mitä voucher tarkoittaa?

Kun esitys on peruttu ja sinulla on lunastettuja lippuja esitykseen, teatteri voi pyynnöstä siirtää lippujen summan voucherille. Lähetämme voucherin sinulle sähköpostitse. Voucheria voi käyttää mihin tahansa tulevaan teatteriesitykseen Svenska Teaternilla ja se on voimassa vuoden myöntämispäivästä lähtien. Emme valitettavasti voi hyvittää mahdollisia palvelumaksuja. 

Huomioithan että voucher toimii maksuvälineenä ainoastaan Svenska Teaterninlla, eli et voi maksaa lippuja Lippupisteen palvelupisteellä voucherilla.

Minulla on voucher joka on vanhentumassa, mutta en löydä ohjelmistosta mitään sopivaa. Saanko rahani takaisin? 

Voucherin voimassaoloaika on yksi (1) vuosi. Voucher tulee käyttää maksuvälineenä meillä sen voimassaoloaikana mutta itse tilaisuus voi olla lahjakortin voimassaolon jälkeen.

Ole meihin yhteydessä mikäli kuitenkin haluat vaihtaa voucherin rahaksi.

Lahjakorttini voimassaoloaika on loppumassa, voiko sitä pidentää?

Ole yhteydessä lipunmyyntiin mikäli lahajkorttisi on vanhentunut sillä aikaa kun teatteri on ollut kiinni.

Muussa tapauksessa lahjakortti tulee käyttää maksuvälineenä meillä sen voimassaoloaikana, mutta itse tilaisuus voi olla lahjakortin voimassaolon jälkeen.

Varaukseeni on tullut niin paljon muutoksia että en enää tiedä milloin minun tulee lunastaa liput/esitys on. Mistä löydän oikean tiedon? 

Mikäli meillä on sähköpostiosoitteesi olemme pääsääntöisesti viestineet sen kautta (muista myös tarkistaa roskaposti). Muussa tapauksessa voit tarkistaa tiedot ohjelmistosivulta. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, voit soittaa, lähettää sähköpostia tai tulla käymään, niin autamme sinua! 

Miten perun maksamani väliaikatarjoilun?

Väliaikatarjoilut voit perua sähköpostitse: paus@cafesvenskis.fi

 

För att bättre förstå våra besökare samlar vi och våra samarbetspartners information om ditt besök med hjälp av cookies. 
Läs mer.

close