Usein kysytyt kysymykset Svenska Teaternin

toimenpiteistä liittyen koronavirukseen 
 

Svenska Teaternin turvallisuussuunnitelma
 

Mitä voucher tarkoittaa?

Kun esitys on peruttu ja sinulla on lunastettuja lippuja esitykseen, teatteri voi siirtää lippujen summan voucherille. Voimme säilyttää voucheria puolestasi teatterilla tai vaihtoehtoisesti lähetämme sen sinulle sähköpostitse. Voucheria voi käyttää mihin tahansa tulevaan teatteriesitykseen Svenska Teaternilla ja se on voimassa 31.5.2021 saakka. Emme valitettavasti voi hyvittää mahdollisia palvelumaksuja. Voucheria ei voida vaihtaa takaisinmaksuksi.

Kuinka huomioitte turvavälit ja käsihygienian? 

Käsidesipisteitä löytyy monesta paikasta ympäri teatteria. Kehotamme asiakkaita
pitämään turvavälin (väh. 1,5 m) muihin asiakkaihin sekä henkilökuntaan. Lipunmyynnin läheiset pinnat
desinfioidaan monta kertaa päivässä.
Esitysten yhteydessä desinfioimme kaikki yleisötilojen pinnat
(mm. ovenkahvat, hanat, portaiden kaiteet, palvelutiskit) sekä ennen esityksen alkua että ennen taukoa ja sen jälkeen). Tuplapäivinä kahden näytöksen välissä suoritetaan pintojen siivous.

Minä/ seurueeni / ryhmäni kuuluu riskiryhmään,
voimmeko perua jo maksetut liput?
 

Tämä sopii. Soita (puh. 09-616 214 11 ma-la klo 12-18) tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, muista mainita varausnumero.
Mikäli haluat siirtää varausta myöhempään ajankohtaan mainitsethan samalla uuden esityspäivämäärän, kellonajan
sekä toivotut istumapaikat.
Huomioithan että muutokset pitää tehdä viimeistään esityspäivänä. 

Täytin ohjeiden mukaan lipputoimenpiteiden
suhteen lomakkeen keväällä. En kuitenkaan ole saanut vastausta, kuka voisi
auttaa minua? 

Soita (puh. 09-616 214 11 ma-la klo 12-18) tai lähetä sähköpostia biljetter@svenskateatern.fi, niin selvitämme
mitä on tapahtunut. Muista samalla mainita varausnumero.
Mikäli varaus ei ollut sinun tekemäsi, pyydämme että varauksen tekijä on meihin
yhteydessä. 

Minulla ei ole älypuhelinta eikä tulostina, mutta olen vastaanottanut sähköisen
voucherin/lipun, miten minun tulee toimia? 

Ole meihin yhteydessä niin voimme postittaa voucherin/liput sinulle kotiin,
vaihtoehtoisesti voimme myös säilyttää sitä lipunmyynnisä. Tällöin sinun tulee
muistaa mainita tästä varausta lunastettaessa. Huomioithan että vouchreilla voit
ainoastaan lunastaa varauksia suoraan teatterin lipunmyynnistä
(Lippupisteen palvelupisteet ja R-kioskit eivät vastaanota vouchereita). 

MIkäli sinulla on sähköiset liput joihin et pääse käsiksi, voimme tulostaa
lippukopiot teatterilla. Saat liput joko lipunmyynnistä ennen esitystä
tai, jos esitykseen on vähintään kaksi (2) viikkoa aikaa, voimme postittaa ne sinulle. 

Varaukseeni on tullut niin paljon muutoksia että en enää tiedä milloin minun tulee lunastaa
liput / esitys on. Mistä löydän oikean tiedon? 

Mikäli meillä on sähköpostiosoitteesti olemme pääsääntöisesti viestineet sen kautta
(muista myös tarkistaa roskaposti), olemme mm. lähettäneet uusia
varausvahvistuksia asiakkaille. Muussa tapauksessa voit tarkistaa tiedot
ohjelmistosivulta. Mikäli et löydä etsimääsi tietoa, voit soittaa, lähettää sähköpostia
tai tulla käymään, niin autamme sinua! 

Mitä lipuilleni tapahtuu mikäli toinen aalto tulee? 

Pyrimme pääsääntöisesti korvaamaan esitykset uusilla esityspäivillä ja näin ollen
siirtää varaukset ja lunastetut liput automaattisesti uusille päiville. Mikäli tämä ei
ole mahdollista ilmoitamme muista toimintatavoista mahdollisimman pian. 

Minulla on voucher joka on voimassa 31.5.2021 saakka, mutta en löydä ohjelmistosta mitään sopivaa.
Saanko rahani takaisin? 

Esitys johon käytät voucherin ei tarvitse olla syksyn 2020 tai kevään 2021 aikana, voit yhtä hyvin odottaa että julkaisemme syksyn 2021
ohjelmiston, mikäli et löydä mitään sopivaa nykyisestä ohjelmistosta. 

Ole meihin yhteydessä mikäli kuitenkin haluat vaihtaa voucherin rahaksi. 

Ennen esitystä / salissa: 

Henkilökuntamme seuraa kaikkia annettuja ohjeistuksia ja suosituksia.
Yksityiskohtia siitä miten toimimme kun esitykset ovat käynnissä, julkaisemme
kotisivuillamme heti kun suunnitelmat ovat valmiita. 

 

För att bättre förstå våra besökare samlar vi och våra samarbetspartners information om ditt besök med hjälp av cookies. 
Läs mer.

close