Oliko sinulla lippuja peruttuun näytökseen 28.12.2021-28.2.2022? Lue lisää täältä

Lippujen varaaminen ja osto

Varatut liput voi lunastaa teatterimme lippumyymälästä tai Lippupisteen myyntipisteistä. Liput tulee lunastaa viimeistään neljä viikkoa ennen esitystä, muutoin varaus purkautuu automaattisesti. Mikäli esitykseen on aikaa vähemmän kuin neljä viikkoa, sovimme lunastuspäivämäärästä varauksen yhteydessä.

Tällä hetkellä emme peri vaihtomaksua lippumuutoksista. Liput voi vaihtaa toiseen esityspäivään tai arvolahjakorttiin (voucher) mikäli esitykseen on vähintään kaksi viikkoa. Vaihdosta perimme 5 € / lippu. Arvolahjakortin arvo vastaa lippujen hintaa, mutta vähennämme vaihtomaksun à 5 €. Emme myöskään korvaa mahdollisesti maksettuja palvelumaksuja. Arvolahjakortti on voimassa vuoden.

PDF-muodossa olevat liput voi käyttää mobiililipun tapaan. Sinun ei siis tarvitse tulostaa niitä erikseen, voit yhtä hyvin näyttää liput puhelimesi näytöltä.


Myyntipisteet

Lippupiste
+358 (0) 600 900 900 (2 €/alk. min + mpm/pvm)
Ma-pe klo 9-17

Lipunmyyntipisteet

Lipunmyynti R-kioskeilla päättyi 31.12.2020

Asiakastiedot

Kun ostat tai varaat meiltä lippuja luomme sinulle asiakaskortin. Jotta voimme varmistua siitä että tavoitamme sinut, tarvitsemme puhelinnumerosi sekä mahdollisuuksien mukaan sähköpostiosoitteen. Varmistathan että tietosi ovat oikein ja säästyvät lippuvarauksen/-oston yhteydessä. Koronaviruspandemian aikana tietojen tarve on entuudestaan kasvanut, sillä ohjelmistomuutoksiin liittyvä tiedottaminen kulkee pääsääntöisesti sähköpostitse asiakastietojen avulla. Lisäksi meidän tuleee tietää kuka teatterilla on ollut jotta voimme tarvittaessa avustaa tautijäljityksessä. Lippujen lunastus- ja ostomahdollisuus R-kioskeilta on poistettu käytöstä asiakastietojen rekisteröimisen varmistamiseksi. Asiakastietoja hallitaan ja käytetään GDPRn mukaisesti.

Suosittelemme

Svenska Teatern suosittelee, että asiakkaat ostavat lippuja ainoastaan virallisista myyntikanavista: teatterin omasta lippumyymälästä, Lippupisteen verkkokaupasta ja myyntipisteiltä. Muista kanavista emme suosittele lippujen ostamista. Näin vältyt mahdollisilta huijausyrityksiltä ja lippujen ylihinnoittelulta.

Tietyt jälleenmyyjät ovat myös saattaneet myydä samoja lippuja/paikkoja monelle asiakkaalle, ja näin ollen emme voi taata että asiakas saa liput alunperin ostamille paikoille. Jälleenmyynti ei Suomessa ole rikos, mutta harmillinen toimintatapa sekä asiakkaille että teatterille.

Maksutavat

Lippumyymälä vastaanottaa
- käteistä
- pankkikortit sekä Visa-, Visa Electron-, Master- ja Dinerskortit
- Svenska Teaternin omat lahjakortit sekä Lippupisteen lahjakortit. Verkkolahjakortti käy maksuvälineenä ainoastaan lippu.fi -verkkokaupassa.
- Virikeseteli (Edenred Finland Oy)
- Smartum Liikunta- ja kulttuuriseteli sekä SmartumPay (Smartum Oy)
- TYKY+-seteli kulttuuriin ja liikuntaan (RJ-Kuntoseteli Oy)

Arvosetelit ovat henkilökohtaisia.Joten niiillä voit maksaa ainoastaan oman lippusi. Arvosteleitä vastaan emme myy lahjakortteja.

Laskutus

Voimme myös lähettää liput laskulla. Laskutuslisämme on 10€/lasku.

 

Osta lippusi vuorokauden ympäri osoitteesta

lippu.fi

Lippumyymälä teatterilla

Poikkeavat aukioloajat:
ke 1.6. - pe 3.6. auki klo 15-18
​la 4.6 auki klo 12-15
Suljettu kesän yli maanantaina 6.6 alkaen

palvelee ti-la klo 12-18, sekä tuntia ennen esityksen alkua.

Puhelinpalvelu
ti-la klo 12-18
+358 (0)9 6162 1411

Yritys- ja ryhmämyynti
ti-la klo 12-18
+358 (0)9 6162 1433

Voit myös varata lippuja sähköpostitse: biljetter(a)svenskateatern.fi. Sähköpostia luetaan ti-pe klo 12–18 välisenä aikana, pyrimme vastaamaan 48 h kuluessa.

Huomioithan että lipunmyyntitilanne muuttuu jatkuvasti. Ajankohtaisimmat tiedot saat puhelmitse tai osoitteesta lippu.fi


Osoite

Löydät meidät osoitteesta Pohjoisesplanadi 2, sisäänkäynti Café Artistin ovista.

 

Jotta voisimme ymmärtää kävijämme paremmin, me ja meidän yhteistyökumppanimme keräämme tietoja vierailustasi evästeiden avulla. Lue lisää.

close