Jag tyckte pjäsen om Amos Anderson var sevärd och intressant. Var väl bra att också visades hans negativa sidor men han måste ha varit otroligt skicklig med affärer. Med hans rötter så var han säkert jordnära och rak på sak . Strålande skådespelare och intressant att se historiska parareller till nutid också. Stort tack för en trevlig teater kväll.