Hieno, viihdyttävä toteutus Amoksesta, Suomen ja Helsingin historiasta. Kauniita ja esteettisiä välähdyksiä hienon valaistuksen, lavastuksen ja puvustuksen voimin. Erinomainen näyttelijätyö ja ohjaus! Mukavaa, että sai nauraakin…