1.kertani Svenska teaternissa, mutta ei varmasti viimeinen.
Kappale oli mielenkiintoinen, hauskakin ja ilokseni pärjäsin melkein ilman tekstitystä. Henkilökunta oli lipunmyynnissä kuin muuallakin teatterissa erittäin ystävällistä ja auttavaista. Kiitoksia ihanasta perjantai-illasta.